Anni <3 Ekonomikum

Ja, nu sitter jag här igen. På ekonomikum. En kväll (en lördagkväll skall tilläggas). Läser om lagrådet, minoritetsskydd och känner att jag längtar till återförenandet av Solveig på måndag.
Lyssnar på någon playlist på spotify. Den heter mysfaktor med akustiskt och ... ja något mer som jag inte ser. Men liksom, vad kan passa bättre än lite akustiskt såhär till pluggandet?! Jag stormtrivs. Egentligen borde jag gå hem men det är såhär jag gillar att spendera min egentid. Inte på hemmaplan och på en plats där jag trots allt vet att det finns folk (även om det kanske inte är så jättemånga här klockan ett en lördagnatt haha).

Kan inte påstå att pluggandet går något vidare egentligen. Men ändå. Jag har gjort mer än jag brukar. Och även om man inte behöver plugga i T1.. ja, jag känner att jag behöver det nu. Och jag vill inte svika min basgrupp genom att inte bidra med något alls. Ska däremot gå till automaten nu och se om min aldrigmättaellerfyllda mage kan bli tillfälligt tillfredsställd med något därifrån. Sen ska jag Karnova lite mer info om minoritetsskyddet.

Egentligen borde jag varit på Stocken nu, och en timme framåt. Men äsch, jag kommer tillbaka till min älskade stock på torsdag.

Min nuvarande bakgrund på datorn btw. Två favoritgrejer: Snygg brud och Moët haha:



Och jag... inte lika snygg men minst lika bra på att hantera en champagneflaska.... 'nuff said.




SINNESSWAG:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0