Åh vad jag är töntig

ALLTSÅ ÅÅÅÅH VAD JAG ÄR TÖNTIG!!!

Vaknade faktiskt innan klockan idag. Sov rätt dåligt de fyra-fem timmarna jag sov så det kanske inte var så konstigt iofs. Alltså var jag vaken mellan åtta och nio då telefontiden var. Men ringde jag!? Nej, självklart inte. Jag är så himla telefonrädd att jag sköt upp det tills tiden var ute. Tänkte att jag går dit och bokar tid istället, men vad hände då? Jo, jag somnade. Såklart.
Alltid samma visa.. Och jag blir så trött på mig själv. Jag MÅSTE boka den här tiden annars kan det bli riktigt allvarligt. Och det vet jag ju om. Så antingen är jag undermedvetet självdestruktiv eller bara sjukt jävla feg. Gissar på feg.

Sov alltså bort hela dagen idag med. Dissade att dra mig ner till JB och har satt mig här hemma med plugget nu. Får väl se hur det går. Vet inte var jag ska börja. Alls. Som vanligt alltså.. Hoppas bara jag klarar mig. Övningstenta om två veckor. Då vill jag kunna saker.
Hahah och eftersom det inte kommer bli något festande eller såkallade bortamatcher på ett tag så lär jag ju ha tid till pluggandet. Självironin där ja...

Detta må ju vara en av världens snyggaste män:





Jonathan Rhys Meyers.
Oh han skulle få göra precis vad han ville med/mot mig. Any day..
Oh my smurf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0