en lista..

Känner mig på ungefär lika bra humör som då. Så kör en lista a la bilddagboken 2007. under 2011.. Har du gråtit? - Floder. Har du skrattat? - så jag kiknat. Har du sovit i tält? - nej. Har du sovit under bar himmel? - inte det heller. Har du varit på Gröna Lund? - nää. Har du varit på Liseberg? - yesbox. Har du varit på Kneipbyn? - borde jag ens veta vad det är? Har du varit utomlands? - Jag kom inte längre än till mitt andra hemland. Danskland that is. Har du varit i en annan stad? - en annan stad än vilken? Ja såklart. Har du bott hemma? - tråkigt nog ja. Har en vän dött? - Nej. Har en vän sökt tröst hos dig? - sökt.. Jadå. Fått? troligen inte. Har du sökt tröst hos en vän? - tyvärr ja. Har du sovit över hos en vän? - haha och hos intevänner. Har du varit kär i en vän? - nej. För första året på länge.. Har du fått mer än fem nya vänner under året? - Det är skillnad på vänner och kompisar. Såå, nej. Har du pussat någon? - jao. Har du varit tillsammans med någon? - Nej för fan. Har du varit kär i någon? - bara förälskad. Har du sovit med någon av motsatt kön? - Yes. Myspys. när har du som mest.. Gråtit under 2011? - i början av året när jag fortfarande var helt... Ja. I början av året helt enkelt. Skrattat under 2011? - vet inte riktigt. Men jag har skrattat mycket. denna månad.. Har du varit kär? - Nej Har du kysst någon? - ja! Har du pussat någon? - ja. Har du kramat någon? - mm :) Har du skrattat? - Ja Har du gråtit? - Ja Har du varit glad? - Ja Har du varit ledsen? - Ja när.. Grät du senast? - idag (eller igår rent teoretiskt eftersom klockan är över tolv..) Skrattade du senast? - igår tror jag. Duschade du senast? - igår. Lyssnade du på musik senast? - För några timmar sen. Hade du kul senast? - igårkväll. vem.. Pratade du i telefon med senast? - ioanna tror jag. Fick du sms av senast? - Paulina. Hade du tråkigt senast? - Idag (antar att det här med "vem.." har slutat?) Kommer du ifrån? - Hålan Kärda. Heter? - Anni. Hur gammal är du? - 20. När fyller du år? - 19e december. Tycker du om någon just nu? - definitonsfråga. Jag samlar på? - dåliga erfarenheter och misstag. Gröna eller röda äpplen? - alltid gröna? Vem ringer du när du är arg/ledsen? - det brukar vara folk som ringer till mig då. Vilken tid gick du upp idag? - gick från sängen vid typ 15 kanske.. Har du sovit i din egna säng inatt? - tråkigt nog ja. Har du sovit ensam inatt? - tyvärr. Har du strumpor på dig nu? - Ja :) Hur svarar du i telefon? - Hemtelefonen: "aa det är anni", Mobilen: "chachaa" Vad ska du göra ikväll? - sura hemma eller umgås villkorslöst med en kompis. Vad ska du göra imorgon? - ja samma som på föregående fråga typ. Var vill du bo när du blir stor? - Los Angeles. Tror jag.. Vad vill du bli när du blir stor? - Troligen försvarsadvokat. Är det okej att gråta? - antar det. Vilken årstid tycker du bäst om? - vintern <3 Skulle du göra om du vann en miljon? - Använda pengarna för att finansiera mig själv under min utbildning. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej. Har du piercing? - ja. 9 + vanliga hål i öronen. Har du tatuering? - ja. Två stycken. Vill du gifta dig? - ingen skulle stå ut. Så nej. Vill du ha barn? - nej. Solar du ofta? - aldrig. Är du bra på att laga mat? - jag är sämst, men tycker det är roligt. Gillar du att dansa? - inte för fem öre. Hur vig är du? - som fan. Inte.. Vilken är din favoritglass? - vet inte. Melon kanske.. Tror du på ett liv efter döden? - inte nödvändigtvis. Är du morgon eller kvällsmänniska? - KVÄLL. Aaall the time. Vilken ögonfärg har du? - blåa. Vilka hårfärger har du haft? - Oj.. Vanligt rågblont, platinablont, gult, orange, rutten morotsfärg, lila, rödbrunt, ljusbrunt, mörkbrunt, lite så.. Är du beroende av något ? - Sällskap. Senaste låten du hörde? - it ain't me Babe, med Johnny Cash. Brukar du bädda sängen? - alldeles för sällan. Har du kysst någon under den senaste månaden? - jadå. Vad var det senaste du sa? - godnatt. Saknar du någon nu? - nej. Men jag vet att jag kommer sakna flera stycken inom en väldigt snar framtid. Av olika anledningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0