en mysig vecka. trots allt.

Och jaa, jag vet att veckan inte är slut än men nu vill jag sammanfatta den så då gör jag det. Heheh...

Alltså egentligen tänker jag inte sammanfatta veckan alls för jag kommer inte ihåg vad jag gjort. Men hur som helst. Igår var det förfest hos Sandra som gällde och sen Harrys. Mycket mycket trevligt faktiskt :)

Ja just det, fick en ny dator av mina föräldrar i .... förrgår tror jag det blir. Massa bra :)

Så nu kan jag ju lägga upp lite bilder i inläggen också. Så slipper folk läsa allt ointressant jag skriver och kan  bara skumma över bilderna istället. Toppentuppenbra! såå


Sandra.  Våran kära värdinna.


Hanna, Carro och Christin.


Johan innan Harrys. Haha nej nej han ser inte alls wasted ut.


Johan inne på Harrys.
Är lite bitter över att jag inte fick någon bild när skjortan var av dock.
För det var väldigt roligt och borde blivit förevigat.

Nu är ju kvaliten på bilderna helt kass men det får man ha överseende med.
Nu borde jag sova för klockan är nästan tjugo i fyra. Ska bara länka dagens låt.

Eller... den kan få ett eget inlägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0