Myser loss hemma

Okej.. att diskutera musik med mig är hopplöst. Kan ju börja med att säga det. Typ som en liveupdate från vad jag gör just nu.

Lyssnar iallafall på Aviciis remix på Madonnas Girl gone wild. Good fucking shit. I can tell you that.

Och är hemma just nu.. Om alla inte fattade det alltså. Känner på mig att detta blogginlägget kan bli ett av de mest förvirrade och icke-sammanhängande någonsin..

Iallafall, har inte pluggat någonting hittills och det känns kasst. Imorgon SKA jag göra det. Och kolla efter en jacka. Och just det... det är torsdag. Drop in piercing på Hell Yeah ;) Fast de har nog inte öppet i och med att det är skärtorsdagen. Och jag har ändå inga pengar. Men ändå... hihi! Hade varit fett roligt. Behöver lite förnyelse.


hahahah alltså jag är helt död i huvudet. Återkommer när jag har något att skriva för detta skulle bara sluta i något helt sjukt. Believe me..




Paulina skickade denna till mig. Så fruktansvärt söt!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0