@ Ekonomikum.... igen

Just i skrivande stund är klockan 00,46 och jag sitter på Eko med Wille och Lotta. Pluggar inte. Mitt huvud samarbetar fortfarande inte. Mår jag inte bra på typ torsdag så måste jag nog dra mig till sjukhuset för då känns det fan inte okej längre. (Kan man hoppas på att få starka vvärktabletter utskrivna då kanske?!)

Iallafall, dagen har bestått utav American Pie Reunion på förmiddagen. Såå himla värd film! Haha jag älskar ju som alla säkert vet american piefilmerna och denna gjorde mig verkligen inte besviken. Så se den!!


STIFFMEISTER!!
Min idol. Haha he sure is a dick. I wish he was my dick. ....I would be successful.

Och nu är det ju tydligen inte Stifler's mum som gäller längre, utan Finch's mum. DÄR JA STIFFLER!

Iallafall, moving on.
Masade mig iväg till JB tills tolv typ. Haha, morgnar är inte min grej. Drog till BMC (heeemska ställle) med wille och Elin. Hade föreläsning. Kunde inte koncentrera mig - satt och lyssnade på musik - och alltså var det fett onödigt att dra dit. Men gubben var iallafall väldigt rolig!
Sen vare basgruppsmöte som vi inte gjorde något på.
"Plugg" @ JB tills 20.
Käk @ eko.
"Plugg" på eko tills nu..
Och just nu är klockan 00,54. (Ofta det tog 8 minuter för mig att formulera detta lilla..?)

Sitter iallafall på bordet och myser! Mycket skönare att sitta där man egentligen inte ska haha.
Dock så suger det att jag har seminare klockan 08,15. Alltså om typ 8 timmar och 18 minuter. Jobbigt! Men vi är ordförandegrupp så jag hoppas det går bra ändå. Eller sen när går ett seminarie bra för mig?

För övrigt. Mitt huvud. Hjärnskakning. Orsakade ett cpryck så att jag nu sökt FekA till hösten. Hoppas jag kommer in. Då vankas ekonomnollning WALLAAH!

FETTJÄVLAKUUUL!
.....?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0