Ännu en torsdag. Och början på en helg.

Idag är det lördag. Alltså var det torsdag i förrgår. Och torsdag betyder att det var fest på Stocken.
Och, jag var äntligen back on track! Tillåten att dricka alkohol igen, och redo att ta igen de två veckor jag tappat!

Sagt och gjort.. Det var lite förkrök hemma hos Wille, sen hem och göra sig i ordning för att möta upp Elin utanför stocken. Faktumet att det inte var någon kö gjorde att tagget var på topp redan från början! :) Kvällen blev sjukt nice med en lagom fylla. Eller ja, för mig och Elin iallafall, kanske inte för Wille hahah. Men han var rolig!

På stocken träffade vi Micke som dagen till ära fyllde år, och hamnade på dansgolvet där.... eh, ja. Där mitt linne åkte av. Dansade alltså i bh. På stocken. Bland allt folk. Mitt emot dj-båset. Sen.. åkte Elins linne av även det, och även Mickes skjorta. Resultatet blev en folksamling runt oss och några killar som joinade med att ta av tröjorna. Haha, stördaste grejen på länge. Och såhär i efterhand en ganska pinsam sak. Särskilt med tanke på att jag en stund även var utan bh. Då var det bara att hålla i brösten och... trivas med tillvaron. Men å andra sidan - jag hade inte gjort det om jag inte gillade uppmärksamhet(-en) som följde.
Äh va fan.. det var en kul grej. Jag gillade det!

Sen drog jag från stocken. Dock inte hem. Men det var väl inte heller någon som väntade sig ;). Hade den mest nice, skönaste och mysigaste natten på riktigt länge, även om sömnen kanske blev ganska rådissad.. haha.
Inga konstigheter!

Så, nu känner jag att jag äntligen att jag mår bra igen. Jag är... tillbaka till standarden liksom.

Och detta får väl bli torsdagens/fredagens låt:

Megadeth - No more Mr. Nice guy



Byebye fuckers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0