Worth waiting for..

Somnade helt sjukt tidigt igår, klockan var liksom max kvart i ett. Blev helt chockad faktiskt.
Men iallafaaall,

gick upp idag, senare än jag borde som vanligt. Mötte upp Lance, åkte till Jönköping och träffade Paulina där. Roligt för har inte träffat henne där på länge :) Vi åt på Chili Thai och gick på stan och lite så.. Hann med att trycka i mig Ikeakorv med haha.

Lance släppte av mig vid chappen sen igen och jag tog min lilla bil (som egentligen varken är liten eller min..) och åkte mot Värnamo för att lämna en polkagris hos fröken Chaliazis :) Stannade där ett tag och kollade på Batman med henne. Och en bit på Simpsons och American Pie - Beta House. Älskar verkligen American Pie-filmerna haha :) Kanske lite småilla men de är bra faktiskt. I wish I was a Stifler :D



Väl hemma sen skulle jag kolla ett mms som jag...väntat på. Eller vad man nu ska säga. Och kan ju helt ärligt säga att hade det varit någon i närheten då så hade den haft ont nu. Var så jävla förbannad på datorn bara för att den inte ville visa sidan. Kände hat mot allt och alla en stund där. Gav upp och satte mig i vardagsrummet med pappa. Han kollade på någon film om typ kriget i Bosnien/Serbien/någonting. Owen Wilson var med iallafall så jag kollade. Gillar honom :)
Seeeen, bestämde jag mig för att göra ett (ETT!!!) försök till med mmsgrejen. Och vad hände? Jo det funkade :D

Och... det var värt väntan. Totally!

Nu ska jag nog sova tror jag, klockan är faktiskt över tio, då får man sova.
Och om man ska vara sådan, klockan är snart fyra på morgonen så jag borde sova, haha..


har förresten typ fått långt hår :O måste trimma min sida med.
Och färga håret.
Godnaaaatttt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0