Vill inte lägga bort täcket

Något som är så himla mysigt är ju att sitta i täcket och bara mysa. Ska det vara ultimat ska det ju vara med någon annan och framför en film men allt sådant där är ju bara plus i tillvaron liksom haha. Nu sitter jag här hemma i min soffa och bara chillar i mitt täcke med fina dinosaurier på. Inte aalls barnsligt. Inte alls.

Hur som helst, ska gå och göra mat nu. Är så himla sugen på spagetti och (lam) köttfärssås alltså. Hmm, får se om vi har köttfärs hemma för då ska jag göra det. Fast... ska ju äta på Bambu med Johanna och Alexander så kanske inte borde äta så mycket nu. Klockan är ju ändå halv tre och jag ska äta med dem vid halv sju. Hmm.. Jaja, vi får se! Efter jag har ätit blir det iallafall till att ta en dusch, lovely. Och sen ... ja, allmöän skit. Kommer få bråttom ikväll precis som jag alltid får. Lika bra att börja nu..

Ccciao.


måste för övrigt sluta med alla fula cambilder haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0