Torsdag 29.09.2011

Det är höst nu. Löven är mestadels gula och orange men en del skiftar i rött.
Och en del är faktiskt fortfarande gröna.
Jag gillar hösten. Höst betyder att det är närmare till vintern och vintern är min favoritårstid.

Just nu är klockan snart tjugo över fyra och jag är alldeles matt. Min energi bara försvann och jag vill verkligen bara lägga mig ner och sova. Eller för all del; jag vill bara luta huvudet mot något och sova. Det gör mig inte så stor skillnad vart eller vad. Men jag vet ju vad jag allra helst hade velat.

Nu ska jag gå och göra något med håret. Det är nämligen såhär: för första gången på flera månader har jag bara duschat och sen låtit håret torka helt av sig själv och sen inte gjort något med det. Alls. Och...det är inte jättefint. Så nu åker plattången fram och sen ska jag försöka orka och hinna sminka mig. Sen ska jag träffa memma på Gunnars bänk! Och sen är det visst "tjejkväll" i Värnamo idag så ska in dit och träffa Carro sen. Måste fixa inför barnkalaset jag ska på, på lördag med.


Ser ut som om mitt huvud sitter på fel håll :O

Dagens låt då.. hrrrm:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0