Såatteäh

Jo men alltså.. Tänkte bara rapportera att jag är på jävligt bra humör just nu. Händer inte ofta så jag får ju passa på att berätta när det händer. Eller skrev jag det i förra inlägget? Fan kommer inte ihåg alltså.. Haha, okej det här var nog ett av mina mest oorganiserade blogginläggen någonsin. Förutom dem jag skrivit på fyllan eller när jag hållt på att somna. Iallafall, jag villvillvillvill. Men vad jag vill kan jag inte berätta för det är hemligstämplat :O haha den ni. Nej nu, nu borde jag sova. Fast klockan är ju bara halv tre strax. Är så duktig som går och lägger mig i tid trots att det är fredag :D Lockade förresten en del av mitt hår innan. Jösses amalia så fult och dåligt det blev. När jag vaknar sen ska jag städa så att mitt rum faktiskt är tillräckligt presentabelt för att släppa in någon i det.

För jag ska träffa min kära fästmö Ioanna :)

godnatt. puss.


Kommentarer
ioanna

Vad är det som är hemligstämplat? Du har en grymt nyfiken fästmö duvet..

2011-09-24 @ 18:23:57
URL: http://evravon.devote.se
Anni

Haha det får jag säga när du kommer hit! Hemlighetsstämplat är det väl inte men kan det är ickebloggbart :P

2011-09-24 @ 20:01:29
URL: http://mangot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0