Kvällens inköp

Efter att ha träffat Memma, och Eira, på Gunnars bänk. (Och även efter att ha dissat Gunnars bänk och satt och på en annan bänk och sen gått genom gummi like back in the days haha) så åkte jag mot Värnamo.
Mötte upp Jönsson, Chriss, Lovisa och Josefin på café 18, och tro det eller ej men jag köpte inget..., sen gick vi ut på stan. Bla, bla, blaa.. Köpte en ful body på Vero Moda som jag nog ska ha på maskeraden (mohaha) och sen. Sen hände det: JAG HITTADE CONVERSE I RÄTT GRÖNA FÄRG. Dock en halv storlek för stora, men fan.. man ska inte kinka så jag köpte dem ändå. Lyckan liksom :D :D

Såå, here they are. My new löööövers:



Nu är jag på sjukt bra humör alltså. Igen haha :D

Är dock sjuukt bitter över en jävla sak. Men den är ickebloggbar.

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller nej, först måste jag fixa naglarna. Sen tvätta bort smink och allt sådant.
Godnatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0