Köpenhamn...

Förresten, pappa frågade om jag vill med till Köpenhamn till helgen. Eller ja, antar att det blir Lördag - tisdag då.

Han skulle visst på begravning och mamma vill inte att han ska köra själv. Förstår henne.. Och jag har väl inte direkt något emot att följa med.. Men ska fundera över det. Vore inte fel att chilla på någon uteservering i Köpenhamn med några öl en söndageftermiddag liksom.

En bok, en Carlsberg, en uteservering (gärna solig) och danskar. Helt okej ändå känner jag.
Ungefär ett år och en vecka sen jag var där förresten..

Bilder från när jag var där med Therese 2009 haha..





Och från 2010 med pappa..




Jag gillar Köpenhamn. End of story.
Och nu dök det upp en väldigt otippad och konstig idé här i mitt huvuvd.
Ska fråga en... nej nu ska jag sova.


"Sometimes I feel like you've known me forever.
You always know how to make me feel better.
Because of you my dad and me,
are so much closer than we used to be.
You 're my escape when I'm stuck in a small town.
I turn you up whenever I feel down.
You let me know like no one else,
that it's ok to be myself."



Kommentarer
ioanna

Jag har inte varit i Danmark på typ tio år.. Jo, en dag med skolan för två år sen men det räknas inte.

Öl på uteservering lät helt underbart. Är jag avundsjuk?.. Ja.

2011-09-15 @ 15:58:43
URL: http://evravon.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0