I'm a beast, I'm an animal, I'm that monster in the mirror

Fin dag alltså :)

Sov inte så överdrivet länge idag. Bara till klockan 14,20 ungefär *host host*. Iallafall..

Åkte in till Värnamo och mötte mina föräldrar på Erikshjälpen. Fikade med dem där och sen styrde jag vidare mot bokavdelningen. Vet inte varför, men varje gång jag är där känner jag att jag MÅSTE hitta en bok. Vilket brukar sluta med minst tre böcker. För "Jo, men den här är nog bra, den kan jag ha nytta av" eller "Gud, vilken bra. Den här måste man ju bara ha hemma i bokhyllan".

Såå, idag köpte jag:

-
Fänrik Ståls sägner av Johan Ludvig Runeberg
- Vägen genom Stalins läger av Pjotr Jakir
- Gulag. De sovjetiska lägrens historia av Anne Applebaum
- Född den fjärde Juli av Ron Kovic
- Andra Världskriget I av CHR. A. R. Christensen
- Första katastrofen. Stormakterna och världspolitiken 1900-1918 av Yngve Lorents

Sen undrar jag ju lite vem fan som bryr sig om det..? Men men.

Efter Erikshjälpen mötte jag upp Memma nere på stan. Köpte två armband. Tjejigt, I know..
Sen fick jag verkligen lust att pierca mig, och så passande då att det är Torsdag och Anders är i studion. Tjoho..
Gick dit och gjorde två Dermals i nacken. Nöjd faktiskt :)

Sen träffade jag Ioanna. Vi åkte hem till Carro och bastade med henne. Helchill :) Sen åt vi pizza. Muums!

Så, fin dag verkligen!

Just det, fick en present av mamma med! Eller egentligen två. Först köpte hon en tavla till mig på erikshjälpen. Gullig med Nalle Puh! (Och två prydnadsfår).
Sen nu ikväll fick jag en inslagen present också. Väldigt snällt. En bok av Magnus Utvik.
Med Stalin som gud, tre tonår i en kommunistisk sekt, heter den :D

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag se "I spit on your grave" och sen blir det visst Harrys på kvällen...

"I told you I have problems with my bad behaviour".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0