Go little bad girl

Måndag, 12 September, v.37, 2011, 02.53... Ifall någon undrade alltså.

Natten mellan Lördag och Söndag blev vääldigt lång i och med att jag inte somnade förrän kvart över 9 söndag förmiddag. La mig vid halv 4 ungefär men gav upp med att ens försöka sova klockan 6.. Satte på en film. Jävligt bra film, mer om den sen! Iallafall - somnade typ 9,15 och sov sen typ till 16. Väldigt skönt faktiskt. Gjorde verkligen inget att jag sov bort i princip hela dagen heller. För vad är söndagar till för om inte att chilla?

Träffade Ioanna sen på kvällen med. "Picknick" ute vid chappen med varsin filt, varsin cola och dammsugare, bulle, chokladboll och munk. Och ett blått, fult, äckligt liggunderlag haha. Trevligt anywayz.

Har även kommit fram till att distance is a fucking pain in the ass. Helt seriöst, varför kan man inte bara teleportera sig till platser..?

Filmen också ja!
Laddade ner den häromdagen. "I spit on your grave" heter den. Handlar om en kvinnlig författare, Jennifer, som åker ut till en stuga i skogen för att ha en liten retreat och påbörja sin nya bok. Stugan och dess omgivningar verkar som det perfekta stället att bara vila upp sig på. Men, så blir hon attackerad av några män som bor och arbetar i trakten. På ett ganska lustigt sätt lyckas hon så undkomma dem. Och vad är enda alternativet då man blivit assaulted, raped och abused? Jo, hämnd såklart!
Riktigt bra och brutal film som visar vad en människa verkligen är kapabel till. Jag gillade den som sjutton.
Kolla in trailern:


En av killarna, han utan hår, skulle iofs få do me anyday.

Nu tror jag att jag ska sova för jag ska infinna mig hos optikern om 8 timmar.

Puss..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0