Fan fan fan fan

Jag borde inte; jag vet ju hur det blir.
Jag skulle låta bli; jag skulle motstå den här gången.

Vad gjorde jag? Precis som vanligt: tvärtom från vad jag borde och från vad jag tänkte.

Har iallafall haft en väldigt trevlig dag. Är på jättebra humör trots att jag är supertrött. Ska lägga mig nu och försöka komma upp imorgon för då ska jag visst fixa med lite grejer.. Men ja, dagen spenderades i Jönköping. At locations where I haven't been since PreIB. Oldies but goldies alltså.



Och jaa, det är en night elf från WoW..... *host host*.

Helt seriös, kan man vara så svag för något? ... ja tydligen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0