...

Fortfarande på himla bra humör men datorn dör snart och jag orkar inte sätta i sladden så tänker inte utveckla mer på den punkten. Eller någon annan heller för den delen haha.

Iallafall - träffat Memma, Caroline och Ioanna idag. Dock inte samtidigt. Men hur som helst så var det väldigt trevligt.

Imorgon (eller ja, idag egentligen då..) så ska jag tydligen hjälpa pappa att byta brädor på sidan av en vedbod. Liksom wtf, jag är ingen jävla slav? Nejdå, så illa är det inte. Men det lär ju inte bli bra om jag ska göra det. Är inget vidare händig även om jag hellre skulle ljuga och säga att jag kan göra vad som helst. Men man ska inte överskatta sig själv. Såå: jag kan göra allt utom att koppla in el. Deal..?!

Nu ska jag sova tror jag. Eller jag ska försöka iallafall.
Good night peeps.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0