Criminal.

Sitter och lyssnar på massa gamla låtar med Britney Spears. Känns nostalgiskt, fånigt och väldigt rätt. Just precis nu är det I'm not a girl, not yet a woman. Den är faktiskt riktigt fin och mysig.

Har haft en väldigt trevlig dag förresten, förutom morgonen och en bit nu på kvällen (nu är det Toxic). Efter att inte ha somnat förrän halv sex ungefär så var det inte så kul att gå upp vid halv tio. Men men, var ju så illa tvungen då jag hade tid hos optikern. (Nu kom Everytime. Kollade fb mellan haha) Väl hos optikern gick det fort även om jag fick stressa dit.

Efter optikern kände jag att jag var tvungen att försöka pigga upp mig lite. Så jag köpte en stor Red Bull och åkte till Forsheda för att träffa Memma och Kalle på macken. Nostalgi sen tiden på Gummi haha ;). Köpte några jävla vinkeljärn i Forsheda åt pappa med. Hoppas de passade, annars kan han börja köpa sina grejer själv.

Efter detta åkte jag hem en stund, chillade framför fb och sen bar det av igen. Åkte till Chappen med CJ för att (Gimme more) träffa Kasia. Vi gick ut på Store mosse och hängde. Helmysigt faktiskt :)

Sen blev det direkt till Värnamo för att träffa kära Ioanna och äta sushi. Goooott!! :) Sen blev det, trots regnet, fotboll med pappa. Såg dock bara andra halkvlek, men men. Det räckte i och för sig, när matchen var slut var jag så kall om händerna att jag inte ens kunde smsa. Ganska kasst faktiskt.

Sen dess har jag verkligen inte gjort något och nu är klockan alldeles strax tolv, vilket innebär att det strax är tisdag. Jag och lance ska till Jkpg då. Chill! Känns som om jag inte varit där på evigheter..? Mitt hemland och grannland ju :) Måste bara se till att komma upp i tid så kanske bäst att sova nu :P

Over and out fuckers, puss.

(Piece of me..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0