Det där med 30 dagar gick ju inte överdrivet bra. Tappade lusten helt. men gör ett försök nu.

jag tänker dock hoppa över första dagens ämne då det blir alldeles för långt för att skriva på mobilen som jag gör just nu. så jag hoppar direkt till dag två.

min första kärlek

hade jag bara kunnat så hade jag skrivit om personen vid dens namn och kanske till och med lagt upp en bild. meen, då den här personen är en tjej och vi var aldrig helt öppna med vårat förhållande så ska jag inte råka outa henne genom min blogg. med det sagt ska jag kanske förklara mig med att alla nog visste om oss. vi var öppna inför våra vänner och så, men vad det gällde familj och släkt så berättade vi helt enkelt aldrig.
hur som helst..

min första, och hittills enda, kärlek var en tjej som gick i min klass på gymnasiet. jag hade aldrig tänkt på tjejer på det sättet innan jag träffade henne och det borde vara ganska konstigt att bli kär i sin tjejkompis, sin bästa vän. men på det sättet var det aldrig. faktiskt. våran relation var nog aldrig endast vänskaplig hur gärna jag än skulle vilja tro det. haha, så småningom, utan att gå in på detaljer nu då, så blev vi tillsammans och vårat förhållande varade i två år. då studenten stod för dörren, och vi sprang ut från skolan för sista gången som gymnasielever. ja då trodde jag för en stund att det skulle bli den bästa dagen i mitt liv. och jag skulle få fira den med min familj, mina vänner och min underbara flickvän. it didnt really turn out that way haha.

men... min första kärlek var en underbar person. de som har en vän som henne kan skata sig lyckliga för det är ovanligt. hon var söt, smart, intelligent, ambitiös, musikalisk och helt underbar. hon gjorde mig lycklig, no doubt.

så, nog snack om the past känner jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0