Dag 2 - mina föräldrar

vet att det inte är en ny dag än men nu när jag ändå är igång så kan jag ju köra på..
och om någon undrar hur jag glömt hur man använder skiljetecken och stor bokstav så.. nej. det har jag inte. men det går inte att göra det på mobilen så jag skiter i det..

mina päron.. ja vad ska man säga.
min pappa heter niels och han är dansk. han är min lilla toffel och i hans ögon är jag max tolv år gammal. han har superkort stubin och jättedålig hörsel. så att diskutera med honom är en omöjlighet. detta driver mig, och även mamma, till vansinne men det är bara att stå ut. trots alla hans egenheter och raseriutbrott så är han ändå en bra pappa och jag är glad att han finns. han har fotbollsvett som heter duga och är en riktig sportfåne. kanske därför jag gillar honom haha.
min mamma heter anita och är en riktig gammal småländsk tant. hon har inget fotbollsvet och funderar på att tatuera in messi någonstans. dummaste ide jag någonsin hört alltså. hon är ett år äldre än pappa och är en riktig djurvän och naturmänniska. ironiskt nog heter hennes bästa vän också anita och deras favoritnöje är att gå i skogen och kolla efter svamp, dricka kaffe och tjöta. även om deras hälsor kanske inte riktigt tillåter det längre. mamma är ganska intelligent ibland men inte ens hon förstår sig på mina planer för att ta över världen och det är ju lite tråkigt.

såå, nog om dem. nu ska jag sova. ska försöka återkomma senare idag och fortsätta ta ikapp de  arton dagar jag har att skriva om innan jag är i fas. godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0