Where them girls at

Dagens låt dårå: Where them girls at - David Guetta ft Nicki Minaj & Flo Rida.

"So many girls in here, where do I begin?
I seen this one, I'm bout to go in
Then she said, I'm here with my friends
She got me thinking, thats when I said

Where dem girls at, girls at?
Where dem girls at, girls at?
Where dem girls at, girls at?
So go get them, we can all be friends"



Just nu sitter jag och chillar i soffan. Klockan är kvart i två och jag funderar lite på om jag borde gå och lägga mig så att jag inte degar bort hela jävla dagen imorgon också.

Sen funderar jag på att köpa en Onepiece också. Antingen Stars&stripes-modellen eller typ purple/peach. Eller någon helt annan färg. Eller inte alls ^^

Sen funderar jag även på om jag ska söka det där jobbet på Cypern i sommar. Sure, det är säkert en jävla massa människor som sökt och chansen (risken?) att jag skulle få det är väl minimal. Men man vet ju aldrig. Känns ju fett onödigt att söka om man tänker säga nej om de är intresserade. Men liksom, vad ger det mig? Förutom en säkerligen kräft... nej hummerröd (bara för att jag är så awesome) nyans. Lönen lär ju säkert suga och man kommer ju behöva spendera pengar där nere. Inte överdrivet mycket, men mat och andra vanliga prylar. Så det är ju inget jobb som man blir rik på direkt. Antar jag.. Å andra sidan kanske man får några sjukt trevliga månader med mycket nytt folk och underbara (och säkert hemska, det är ju mig vi snackar om) upplevelser. Sen vet jag inte om jag vill lämna mamma och pappa hemma. Det kan ju hända något och var är jag då om de behöver mig till något?

Äsch, antar att man likaväl kan söka.
Hmm...
Nu funderar jag på att gå på toa också.
Jävlar vad jag funderar.

Nu funderar jag på vilka otroliga paintskillZ jag har såhär på morgonkvisten också:

Och fråga inte vad jag gjort med håret. Ser ut som en dådan där toupé eller vad det heter.. 
Det är en kuksugartassle (tillägnad fanny) med lite nedfallen lugg egentligen. Eehe.



Kommentarer
Fanny

hahahahaha! kuksugartassle in my <3 4-evah! (I've got one too ;))

2011-05-29 @ 13:15:52
Ulla-Gun Eskilsson

Vad har du gjort med håret?

2011-05-29 @ 14:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0