Tatuering - Sushi - Piercing

Tjoho :D :D

Idag är jag happyface som 17.

Igår blev det som sagt dags för tatuering. Kenta (tatueraren - helskön kille) ringde mig när jag satt och fikade med mamma vilket blev lite awkward eftersom jag inte kunde nämna något som skulle avslöja mig haha. Iallafall, kom lite tidigare dit, han gjorde stecil på formeln, sen skulle det kladdas på lite grejer och tvättas och så.
Och sen var det dags...

:) det gjorde ont, det kan jag ju inte neka till. Men det gjorde inte speciellt ont faktiskt. Tvärtom så gillade jag det lite.. Eheh ^^

Här är den iallafall (ursäkta bilden men kameran är ond mot mig..)


Just nu är det fortfarande svullet och på bilden har jag nyss kletat på babyrumpsalva så den ser lite lusitg ut. Men men. Jag är nöjdnöjd :)

Åt även Sushi med Ioanna (Emma var med en stund också, sen bara gick hon :O haha ) och det var ytterst trevligt. Jag satte upp Ioannas hår i en liten tofs. Jag tyckte hon var söt. Det tyckte inte Ioanna själv ^^



Sen ritade även Ioanna världens fulaste pedofilkanin xD


Alltså... den dregglar och vinkar som ett fucking retard.

Jaa, och så till idag. Jag har ju jobbat såklart (öööh trött) och sen tog jag bussen in till Värnamo för att päronen inte kunde hämta mig. Väl i Värnamo mötte jag upp Anna :) och vi gick till Apoteket och köpte babyrumpsalva och underlivstvåål (freeesh). Men ja, jag ska ju ha det till tatueringen såklart. Sen gick vi till biblioteket och hälsade på emma, tog bort plasten och tvättade tatueringen.
Efter det tog vi tag i våra liv och satte oss på Café 18 :) Fika är typ... besthest xD (ja jag är flummig idag. som fan faktiskt. glad som 17 med).

Sen så tog jag tag i det som jag fick för mig igår att jag skulle göra - gick till Hell Yeah.
Igen.
Och detta besöket avslutades med en till tungpiercing. Jag är löjligt glad trots att jag just nu inte kan äta, det gör ont och jag nästan räknar med att vakna upp med en falukorb till tunga imorgon. Haha  men men, det är det värt :)

Om några dagar har svullnaden lagt sig och då ska man bara vänja sig helt också. Niice!

Ursäkta den här bilden med för all del. Kameran var dum och stängde av sig när jag skulle ta kort så det fick bli webcamen ^^ Men men. Såhär ser det ut just nu :)
Har försökt äta en portion mat i en timme nu. Går inget vidare. Men jag kämpar på :P
....det blir nog varma koppen imorgon haha.

nu måste jag sova. Over and out. Pouusch! :D


Kommentarer
Julianna Raguzzla Eritreanikovskij

HELICASE! Coolt att man är kompis med en tuffing med tatueringar och piercingar. På riktigt... Om jag inte hade känt dig hade jag varit rädd! Så vilken tur att jag faktiskt känner dig :D



Hundrasex morrhår, en halv marinblå rakhyvel och ett fungerandes luftskepp i ljusrött till dig! :D

2011-05-05 @ 22:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0