Sjusovare? Nej, tresovare.

Alltså fy fan vad skönt! :D

Jag sov nästan till klockan tre idag och nu, för första gången sen mitten på förra veckan någon gång, känner jag mig hyfsat utvilad. Jag har nästan sovit ifatt all den sömn I missed out on last week. Dock är klockan 17,40 nu men det känns som om klockan är max 14 hah. Hoppas att jag ändå kan sova ikväll.

Igår innan jag skulle sova (eller ja, idag egentligen, somnade väl runt halv tre) så läste jag i en bok - Bara inte du - av Katarina von Bredow. Hon skriver faktiskt väldigt bra och jag tror att de flesta ungdomar iallafall läst någon av hennes böcker. De innehåller pinsamma tystnader mellan en själv och personen man är kär i, sexuella kontatker, föräldrakonflikter, jobbiga flytter (flyttar..?) och en hel massa annat som i princip alla ungdomar kan känna igen sig i.
Bara inte du handlar om en tjej som nyss flyttat hemifrån och som blir kär i sin bästa väninnas pojkvän (knepigt läge alltså). Dessutom börjar hennes bästa vän testa nya grejer som hon oroar sig för och samtidigt dyker det upp saker om hennes föräldrars skillsmässa och om hennes lillebrors liv. Boken är iallafall väldigt bra hittills och jag ska nog faktiskt ta och läsa lite i den nu.

Illa btw att det känns som om jag ska somna haha. Borde gå ut och så mina frön i landet egentligen. Det blir Isbergssallat, ärtor och morötter :)

För övrigt så gör min tunga ont. Haha, stavarna är typ lite korta och det gör ont när jag sväljer, annars kan jag egentligen inte klaga. Det funkar bra och jag kan fortfarande andas och prata någorlunda. Undrar vad vi ska äta ikväll... hoppas det är något lättätet.
Btw, bara en vecka kvar till Eurovision :D heja heja heja Eric Saade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0