Rysningar!

Seriöst. Jag får sådana rysningar när jag kollar på det här. Och det kanske faller en liten liten glädjetår.




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 17 18 19 KNOCKED OFF YOUR PERCH!




Min man.
Visst, hans engelska kanske inte är den bästa man hört. Men vad gör det när han är så bra? Han blev utsedd till årets spelare av Barclays och det säger en del. Han är bra på huvudet och han läser spelet som en gud. Det är inte många som kommer förbi honom där bak. ...Och det ska Messi minsann få se på Lördag.



Den dagen jag väl får se det här laget på riktigt kommer jag börja gråta tror jag.
Ja, jag är en fotbollsnörd. Men seriöst, jag skulle vara lycklig.
Manchester United <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0