Röv då..

Insåg att man bara ser en av filmerna i båda inläggen och att de dessutom kommit i fel ordning. Men orkar inte fixa det nu. Kanske inte alls. Vi får se haha.
Nu är klockan iallafall halv 4 och jag borde verkligen sova. Så jag ska nog läsa en litenliten stund och sen sova.

Förresten, beställde hem en Vidic-tröja :D Dock släpps inte de nya tröjorna förrän 3e Juni så jag får vänta tills efter då. Men det är det värt :) Trots att jag egentligen velat ha den till CL-finalen. Men men..

Köpte en äcklig present till mamma med. Vill inte ens nämna vad det är för jag känner mig som en sådan förädare. Och tyvärr lär den komma innan finalen men då ska hon minsann ändå inte få den förrän efteråt. Mohaha.

gunatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0