Nattflum

Haha efter gårdagens bildfynd (hrrm) så började jag kolla igenom lite bilder nu. Och gud vad mycket fula bilder det finns alltså :P och roliga och konstiga med förstås. Sen, mitt ibland alla fula så kommer det någon fin. Men det är väl liksom 1 på 20 haha.

Hängde med Emma på jobbet som bärförsäljare på Kvantum den 25e Juli 2008.
Otroligt att hon trots alls sålde några bär hahaha:


Sen åkte vi och badade och kladdade in bär på oss. Och lekte vattendjur.
Snyggt.


Asfräscha tjejer i Szczecin den 25 Augusti 2008 
Inte alls smått bakis och cptrötta efter färjeturen. Inte alls..



Hävartävling i Stadsparken under IB-insparken den 4e September 2008.
Nu tre år senare tar de studenten om en dryg månad..



Rysk afton hemma hos Emma med Borsjt (stavning?) och rysk vodka
den 13 September 2008:



Maskerad hos Julia den 8e November 2008.
Jag skulle varit ett bi från början,
men slutade som en muterad utomjordisk Tiger (han i Nalle Puh) med giant boobs:



Den här bilden tillägnar jag världens bästa Fannygurl haha.
En mattelektion den 20e November 2009:



En vinkväll hemma hos Emma den 2a Januari.
Första bekantskapen med Småblå, dock inte den sista.
...och ännu en bekantskap med en full diskbänk dagen efter:



Ännu en kväll hemma hos Emma - den 23e Januari.
Joltcola, Animal Farm och Sweeney Todd:



Skabbiga bulgariska horor den 30e Januari 2009:



Ah, good old days.. haha. Nej men man hade roligt där i ungdomens dagar alltså ;)
Nu borde jag sova för klockan är över 2. Illa dock att jag inte ens varit uppe i 12 timmar än.
Men men, förhoppningsvis kanske jag kan komma upp innan 11 imorgon (jaa, det är tidigt för att vara jag).
Taggar morgondagen med lite.. OhMyGod :)



Sleep and masturbate well.
xoxo


Kommentarer
Fannygurl

Tack för tillägnad bild Monsieur Anní :), I like the moustache! Rauuwwrr! Förresten passa dig så att inte Johanna Larsson ser bilden, det är nämligen hennes pennor... Hon kanske stämmer dig för att du har lagt ut bilder på delar av henne... Dock är de sexiga överstrykningspennorna i mitten mina :D Ack vad jag saknar dem nu när jag tänker efter... De kom från Åhlens... Och billiga var dem... Får nog ta och åka till åhlens idag...



Förlåt för mongokommentar ;) kårv kårv (med senap!)på dig :)

2011-05-08 @ 10:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0