Mat till Godis och sko.. Höh?

Hej och hallå!

Dagen började med att jag iallafall sovit 6 timmar. Dock försov jag mig idag också då jag tydligen börjat stänga av mobillarmer i sömnen. Det suger för jag får bara bråttom till jobbet :( Men men, jag hann i tid iallafall!

Jobbet var inget vidare roligt idag heller, surprise surprise. En sak, som kunde gått väldigt illa, var lite småkul dock. En ny maskin som de tagit in på avdelningen och skulle fixa med välte nästan. Hade den ramlat helt så hade en kille (lite kul kuriosa om killen: han har en wunderbaum intatuerad vid armhålan haha :)) blivit ganska mos. Det hade varit hemskt! Men iallafall, fick sitta vid en varm maskin halva tiden och GUD vad varmt det var. Jag svettades massa och det var gräsligt äckligt :(!!

Efter jobbet duschade jag igen och åkte in till Värnamo för att lämna in tidrapporten på a-tjänst. Var helt ofokuserad när jag körde haha. Helt lost verkligen.. Men det gick bra ändå :P Bokade klipptid också. Fredag halv 10, haha ska försöka komma ihåg (remind me?). Köpte sorbet som jag lämnade till emma också för att hon är sjuk :( Vi peppade Gbg i helgen. Hon måste bli frisk!

Just det, angående rubriken: jag köpte kattungemat till Godis i Värnamo också. Och så köpte jag "godissko" till Dolly. Och vanligt kattgodis till mina andra sötisar :)


Väl hemma åt vi, grillat är mums :) Sen somnade jag i min säng och sen har jag fikat och nu skriver jag här. Har gosat och lekt med Godis också :) Världens sötaste kisse :D

Om 15 timmar är det långhelg :D


Kommentarer
Eman (aka your loverboii # 1)

Söker på flickvän! Vill du gifta dig på mig. Jag är väldigt lugn. Ring :07323321. Ringen är mer inte 5500 kr.



haha. btw behöver dina katter mer godis? :P Jag vill på rikitgt se din kattunge nu innan den blir stor!



Miss ya guuuuurl <3



2011-06-01 @ 14:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0