Lady Gaga - Judas. Twilight - Edward Cullen.

Alltså, Lady Gaga.
Hon är så jävla snygg så jag tror jag dör. Och Judas är bra.





Btw, kollade på Twilight ikväll. Och ja, jag blev nog lite Edwardified. Han är het. Sorry men it's true. Och så är han gullig. Dessutom gillar jag Twilight vilket typ är lite pinsamt att berätta. Men men, så är det. Och nu måste jag ju kolla på New moon och Ecplise snart med. Och snart kommer Breaking dawn. Tjoho :)



Ögonen och blicken alltså. Mums!

Nej nu ska jag sova. Somnade innan i eftermiddags och det var helt underbart skönt haha. Sömn är underskattat alltså. Det är typ det bästa som finns. Och när man drömmer kan man göra precis vad som helst utan att någon motsäger sig och man kan göra saker man inte får i verkligheten (lucky for me haha). I natt kanske jag ska drömma om vampyrer. Mhmm..
För övrigt går det riktigt bra med både tatueringen och tungan. Tatueringen tvättar jag och smörjer in, som sig bör. Och tungan... ja den sitter ju liksom där den sitter. Men jag försöker att prata så tydligt det går och äta så normalt som det går. Och det gick riktigt bra ikväll; jag åt kebabrulle så det kanske var därför. Goda saker ska ju bara ner alltså, haha :P

Förresten så väger Godis nästan 450 gram nu. Gulligt :)

Haha såå rätt ... förra sommaren:
"Girl, tell me whatcha said (said)
I don't want you to leave me
Though you caught me cheatin'
Tell me, tell me whatcha said (said)
I really need you in my life
Cuz things ain't right, girl"

Alltså jag satt och sjöng lite nu (ja, jag sjunger jämt när jag är ensam. låter för jävligt) och det var fan vad svårt det var med engelskan nu. Läspar som 18 alltså. Eller ja, det låter som jag säger sch när jag försöker säga s :P 
Äsch då, det går nog snart över. Efter helgen är jag fit for fight igen.

Sniffpåalla. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0