Jobb jobb jobb! Fast det är chill. Jag gör...

Jobb jobb jobb! Fast det är chill. Jag gör absolut inget jobbigt, haha. Vid fyra är det möte med chefen. Lovar att han kommer säga att vi kommer få gå. Ska söka jobb när jag kommer hem tror jag :P hur som helst. Nu har jag min första rast så jag äter lite, partasallad. Gott :) Egentligen borde jag inte äta förrän nästa rast men jag var ju sugen, haha. btw, jag peppar nästa helg. Ska till göteborg med Emma på HBTQ-festivalen. Typ gbg-pride ju :) Jag hoppas på fint väder, god öl, snygga flator och gulliga bögar! Måste boka buss/tågbiljetter dit och hem med. Och Liseberg ska bli sjukt kul :D emma, om du läser det här: vi MÅSTE åka den nya. Atmosfear alltså:D nej nu måste jag sluta. Over&out. Rogerrogerroger- brushabrushabrusha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0