Arbetssökande? Jag? nää

Är hemma och har gjort mat. Eller ja, det blev typ tonfisk blandat med creme fraiche och lite kryddor haha. Orkar verkligen inte fixa mer. Sitter och lyssnar på någon (re)mix av lite olika låtar. Ganska bra faktiskt :)

Ska (!!!) ta tag i det där med att söka jobb nu. Och jag har bestämt mig för att söka det där på Cypern iallafall!

Just det, anledningen till att jag ser ut som världens undergång idag är helt enkelt att jag försov mig (efter mina hela två timmars sömn) och hann bara duscha och inget mer på morgonen vilket gjorde att.. ja. Jag ser ut som hej-kom-och-hjäääälp-mig :P

Men iallafall, det var en liten update.

Ccciao bithches.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0