Angående videon

Kom fram till att jag är lite avundsjuk på Snoop Dogg och de andra killarna i videon. Sexiga brudar i snygga underkläder eller badkläder eller helst utan kläder alls. Ahmagawd that's hot haha.

Drömmen ju! :D

nu måste jag sova för imorgon ska jag äta sushi med Ioanna innan jobbet! :)

tänkte se om jag kan komma upp i tid så att jag kan åka tidigt in till stan och har jag riktig tur då så hittar jag någon drop in klipptid. Är trött på mitt hår alltså. Vad fan ska jag göööööra?

Förresten, borde söka jobb. Funderar på om man skulle söka typ nere i Köpenhamn..? Nyhavn eller något.. Men vet inte riktigt hur jag gör med boende då. Eller om man kan bo hos någon släkting nu under sommaren? hmm, får fundera över det där.


Nyhavn by day...

"Feels so good being bad,
there's no way I'm turning back,
now the pain is my pleasure 'cause nothing could measure."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0