Skor. Och annat.

Åh, fick hem mina skor jag beställt idag. Var inte säker på om de var snygga och konstiga eller bara konstiga när jag beställde. Men bestämde mig för att chansa. Och det är jag glad för :D de var finelifina..

I övrigt har jag bara sovit länge idag. Till klockan halv 3, fast äsch.. Jag hade ändå inget bättre för mig. Har bakat blåbärspaj med. Gott gott. Men den kommer jag inte ens få smaka på för den ska mina föräldrar ta med till mina danska släktingar imorgon.
Angående dem.. det är min farbror och hans fru, och så min kusin och hans tre barn. De har hyrt en stuga ute i skogen någonstans utanför Virserum (ja, bara namnet avskräcker) så mina päron ska åka dit och hälsa på dem.. Kul att träffa dem iofs, men jag ska stanna hem och ta hand om djuren och förhoppningsvis hålla koll på vedpannan så att jag inte fryser ihjäl. Skönt att slippa föräldrarna här hemma en hel dag (nästan hel iaf).
Och som tur är har jag lite paj kvar sen sist jag gjorde, vilket var... för några dagar sen. Gud vilken tjockis jag är. Anti-beach 2011 här kommer jag. Typ. Illa :(

Well well, dags att avsluta inlägget och gå och klappa lite på min söta katt (en av dem) och min hund.

Jag är hungrig förresten

Skriver mer senare. Kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0