Skidstafett.

Min "chef" smsade vid typ halv 9 och sa att det blir jobb idag med. Kul med pengar och så iofs, men jag är helt död och hade mycket hellre (på ett sätt) åkt upp till Jönköping och träffat mina kompisar. Men men, nu är det jobb som gäller. Hoppas jag får stå vid samma maskin, trots att den är tråkig och jag fått ont i händerna, för då vet jag ju vad jag ska göra iallafall.

Waaah, nu öppnade mamma frysen och jag sitter precis jämte i bara handduk. Kallt!! hahaha

Nej nu börjar strax skidtafetten. Herrarnas 4x10km. Dock hinner jag se max 2 sträckor innan jag måste åka till jobbet :(

HEJA SVERIGE!! :D :D

nu ska jag äta, ris och fläskfilégryta (typ)..

ccciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0