Mitt internet funkar inte så det blir osmi...

Mitt internet funkar inte så det blir osmidig mobilblogg igen. Idag har jag, tro det eller ej (!!) varit och tränat med emma. Det var riktigt roligt:P fast vi får väl se om jag kan gå imorgon hahaha.. Nyss avslutades skid-VM med herrarnas 5mil. Gissa vem som vann? Jo men såklart, petter northug (aka pissråttan, min man, äcklet). Tyvärr blev det inte några svenska medaljer men jag tycker ändå alla fyra gjorde ett bra lopp! Men ändå kul för min man att han vann. Han är bäst, så är det bara. Trots att jag kanske inte vill erkänna det. Egentligen. Nu kollar jag på fotboll, liverpool - united. Liverpool leder med 2-0, vilket suger.. Paus just nu. Bråk innan pausen. Var ungefär så mycket jag sett :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0