Min hjärna rann ner i en maskin och blev till skrikskydd till bilar. Eller?

Yes, home from work I am (eh Yoda-style).
Jag undrar om oljudet och all metall och allt klickande och pysande från maskinerna har smält min hjärna så den runnit ut eller något. För fy fan vad dryg jag är. Vet inte vad som är fel. Borde verkligen gå och lägga mig.

Hur som helst, har ätit korv och mos :) gott gott! Är sugen på glass men borde vara nyttig.

Imorgon blir det (antaligen) till att åka upp (hem) till Jönköping. Det blir before party (ja.. hjärndöd som sagt). Jag ger upp.

Det blir nog förfest och sen Bongo :) Fint.

Nu ska jag kolla i frysen om det finns något gott. Låtsas att jag förtjänat det efter att ha jobbat.

Förresten, jobbade med en som jag inte träffat sen typ.. 2007. Nej men nästan så. Pinsamt att han var tvungen att dra upp en gammal crush jag hade :P Well well.. Jävlar vad han skulle fråga om sex sen också. Stick ^^

Nu blir det cola och frysbesök.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0