Måste sluta vara en sån nattuggla..

Varför är det så mycket bättre (skönare) att sova på dagen och vara vaken på natten? Helt stört.. Jag är sjukt mörkrädd men tycker ändå bättre om natten än om dagen. Well.. kanske har något att göra med att jag fyller år i December och då är det ju aldrig ljus?! ..skämt åsido. Det är konstigt, men så är det.

Nu är klockan liksom halv 3 och jag är pigg. Förhållandevis.. Så är det alltid. Ungefär mellan 19,30 och 20,30 är jag trött som en ål. Sen vaknar jag till och blir oftast inte trött förrän framåt halv 5 på morgonen. Och det suger verkligen :( Eller, det är ju klart. När jag inte gör något på dagarna är det ju skönt. Men om jag ska upp vid klockan 6 är det lite sent att somna halv 5.

Surar lite över att skolan alltid (nästan) börjar på morgonen. Vad är det för fel på att börja lite senare och gå längre på dagen? Menar, som det är nu slutar jag senast halv 3 (...ja, de få dagarna jag är i skolan). Det är ju tidigt. Skulle gärna börja elva på dagarna och gå till 17 istället. Haha.. vem fan bryr sig om mina funderingar om skolan?!

Nej, nu är det dags för krig mot John Blunds.... motsats. Synd att det inte finns någon sådan figur. Äsch, vänder på det, nu ska jag göra fred med John Blund. Imorgon hoppas jag att mina skor kommer. Happyface och helicase på det :D



Förresten, jag är ett fetto. Försökte göra riktig chokladmousse (alltså från grunden). Det blev..... inte moussigt men smakade gott. Kompenserade med grädde. Tyckte jag. Äsch.

So long (nä fy fan vad lam jag är).. 
- för övrigt, nu är klockan fan halv 4 bara för att datorn segade sig med bilden. kul. -



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0