Just nu

Just nu sitter jag och äter soppa. Hönssoppa med melbollar i  :D mumsmumsmums. Ingen gör soppa så som min farbror, Börge. Päronen tog med soppa hem till mig då de varit och hälsat på dem igår.
Hur som helst, snart ska jag iväg mot jobbet, mer exakt om 20 minuter. Måste byta om, packa, göra toast (om toastäckelmaskinen vill funka alltså) och ... ja jag har mycket att göra helt enkelt.
Och så är jag nervös.
Och så har jag alldeles för stora skor. Buhu kommer dö..

Well well måste avsluta det här och ta tag i lite saker.
Skriver mer senare när jag har rast :D

ccciao.



Kommentarer
Fannylicious Fannie Fay

Hoppas din arbetardag har gått finfint ditt lilla silikonbröst =)Haha! <3

2011-03-03 @ 19:49:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0