Helg

Så, nu är jag äntligen med i matchen igen. Nästan iallafall :P

Slutade vid halv 8 igår istället för halv 11. Nice överraskning kände jag. Så jag var hemma redan lite innan åtta. Kollade på På spåret med mina föräldrar samtidigt som jag åt. Bixemad :) (höhö kul att vara dansk då). Iallafall, sen var jag bara allmänt lam. Gick och la mig redan vid tolv; jag vet seriöst inte när det hände sist :P Men jag var så jävla trött. Och så hade jag huvudvärk så det sög lite.. Iallafall, gick upp till mitt rum och tänkte att jag och Myzko skulle gå och lägga oss. Problemet var bara att Myzko redan lagt sig - i soffan. Taskigt ju.. Dissa mig liksom. Så jag la mig i soffan med huvudet mot Myzko, gosigt :) ...ja Myzko är ju enav våra katter alltså. Sen började Utter vara jobbig någon annanstans i mitt rum (en annan av våra katter :P). Precis när jag hade somnat också. Iofs var det inte meningen att jag skulle somna där, men ändå haha..
Myzko gick ifrån mig för att bråka med Utter. Dålig idé med tanke på att han är så mycket större än henne och hon fick stryk typ haha. Stackars Myzkan :( Nej usch vad lam info. Jag masade mig över till sängen och slocknade direkt. Med Ankis :)

Idag har jag gjort precis lika lite som jag brukar - fbat (vilken extremdålig förkortning egentligen), kollat på damernas sista lopp i skidVM. På tal om det, jag är sjukt imponerad av Therese Johaugs lopp. Att gå ifrån Björgen och Kowalczyk (eeh, stavning?) redan efter halva loppet är ruskigt bra gjort. Unnar henne segern trots att hon är norsk :P haha.. Och Kalla blev femma, det är ju ändå bra :)
Imorgon då jävlar ska min man (ja, Northug är min man) inte få vinna. Imorgon ska Hellner stå längst upp på pallen. Eller någon annan svensk :D
Tllbaka till dagen, efter skidorna har jag fastnat i soffan i köket. Varit allmänt bloggtorskig :P haha.. Fixat telefonbank med.
Nu ska jag ta tag lite i mitt liv och försöka skriva personligt brev.

Får väl se hur det går. Ccciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0