Fotbollen gick ju skit. United förlorade m...

Fotbollen gick ju skit. United förlorade med 3-1. Nu är united bara tre poäng före arsenal med en match mindre spelad. Well well, de vinner ändå! Försökte plugga lite innan. Sket sig för jag var så trött så jag gick och la mig och sov en timme :P nu kollar jag på james bond. Nice price. För övrigit skulle jag tydligen jobba förstaskift denna veckan iallafall. Sug kuk. Kanske redan skrivit detta men kan ju inte kolla haha.. Nej nu börjar filmen. Toblerone och apelsinjuice är trevligt!



Kommentarer
Jockää

hahaha vad pluggade du ens XD

2011-03-09 @ 21:11:37
URL: http://jockesmiile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0