Fastvuxen i sängen?

Alltså jag har problem; jag KAN inte stiga upp på morgonen. Skulle gått upp vid 9 men gjorde jag det? Nej, såklart inte.. Jag vaknade vid halv 9 av ett sms från Telia (jättejätteroligt), somnade om. Sen när alarmet ringde vid 9 och jag skulle gå upp var det helt kört. Inte en chans..
Såå, helt enkelt, jag sov till klockan 10 ungefär (vilket iofs var rätt okej) och sen dess har jag sagt hejdå till päronen, försökt hålla liv i pannan......HELVETE pannjäveln ja. Måste springa och lägga in. Satfläsk..
yesyesyes, jag hann lägga in mer ved. Det hade alltså inte brunnit ut :D skönt..
Iallafall, i övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Kollar på skidor nu!

Det är lagsprinten. Damernas final går för tillfället, Sverige ställer upp med Ingemarsdotter och Kalla.
Kalla är ute på sista sträckan. Heja heja heja!! Jag blir alldeles nervös!

Kan inte koncentrera mig på att skriva. Avslutar och återkommer med resultat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0