Failad dag?!

Suck då.. lyckades spilla ut ett glas cola på våran tjocka (och enligt mamma, fina) matta.
Slöseri med cola tyckte jag. Mattkatastrof tyckte mamma.
^^
Måste säga att det inte är mycket som vill sig idag, men men.

Imorgon innan jag börjar jobba ska jag hämta upp ett par jobbskor (fancy pancy
:P). Det blir 37:or, och eftersom jag vanligtvis har 35-36 (beroende på modell) så kommer jag säkert snubbla. Men förhoppningsvis ser ingen och om någon ser så hoppas jag att det inte påverkar själva jobbet, haha. Fail isåfall..

Äsch då, funderar på om jag ska gå och lägga mig så jag är pigg imorgon. Men kommer inte somna. Kanske ska jogga innan jobbet? .....dagens skämt ju.

Nä, nu säger jag godnatt!
:D

men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte gå och lägga mig nu, och jag kommer säkert blogga mer haha!



Kommentarer
Labbilicious

fan vad kul att du ha skaffat blogg licious, btw liten k*k du har i mean storlek 37...u got nothin' on me man haha just fuckin' with yao (not literally though XD) tack ! det vaxet är typiskt för "asiater" all har typ det ^^ finns dock inte att beställa i sverigelandet så måste beställa det utomlands ;( btw thx glad jag blev när du skrev så :D

2011-03-03 @ 00:15:42
URL: http://jockesmiile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0