...

Jo, det fick jag ju äta upp. Kul.

1-0 till United i första halvlek. Tack Rooney.
United tog bollen från Chelsea allt som oftast och Chelsea hade svårt att försvara sig..
Andra halvlek -
1-1 av en lite krullhårig brasilianare. Gå och dö..
2-1 till Chelsea en bit in i andra. Döda mig.

Sen föll United's anfallsspel ihop ganska totalt och de fick svårt att försvara sig.
Mamma såg så nöjd up så jag funderade på att slänga iväg mitt te på henne. Men det var för gott för att slösa på henne.. Iallafall så vann ju Chelsea.
Trots 4 tilläggsminuter lyckades inte United åstadkomma något. Och till råge på allt så blev Vidic utvisad i 93:e minuten efter att ha dragit ner Drogba precis utanför straffområdet (han hade alltså redan ett gult kort sen innan).

Såå, nu är jag sur. Mamma försökte nyss döda mig också. Hon kollade på mig och hon såg förfärlig ut. Höll på att färga ögonbrynen tydligen. Jösses säger jag bara. Skrämdes som 17..

Funderar på om man skulle gå och lägga sig så att jag kommer upp i tid imorgon. Funderar på om jag ska ta en liten tripp in till Värnamo trots att jag skulle vara hemma.  Fast ...nä. Men får se.

Gud vad jag bloggar. hahaha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0