Då var det rast igen. Och alltså jag lovar...

Då var det rast igen. Och alltså jag lovar, maskiner hatar mig. Nu funkar inte den jag skulle stå vid heller. Så nu står jag vid en annan. Svär på gud att den också kommer break down snart.. Hoppas inte iofs, för den är så chill:P förutom att gummiplopparna som används ser ut som penisar. Usch.. Haha ^^ i eftermiddag ska jag försöka fixa arbetsbyxor också så jag slipper gå runt i mjukisar och vara lam :P "You're the cutest thing I've ever seen, like a teddy bear on heroine." fint :)



Kommentarer
Jockää

licious jag har lagt till dig bland mina länkar nu ;)) HIEHIEHIEIHE :D

2011-03-08 @ 18:50:47
URL: http://jockesmiile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0