Update

Jaaa, jag ska rapportera om HBTQ-festivalen.
Och jaa, jag ska rapportera om min sugiga vecka.
Men neeej, jag ska inte göra det nu. För nu ska jag sova.

Senare idag blir det utbildning på jobbet och sen bär det av till Jönköping för att fira alla kompisar som tar studenten. ÅÅÅÅÅH vad jag är avis. Fast ändå inte. Det har man ju gjort liksom. Men fy fan vad roligt det hade varit att göra om ändå :) Well, hoppas de får så sjuuukt kul! :)

Ja, det blir alltså till att gå ut imorgon. Och på Lördag. Jag kommer dö.

Måste sova nu, ska bara lägga upp en fin bild:



Anton Hysén - Sveriges (och Europas iallafall) snyggaste och först utkomna bög på elitfotbollsnivå! Så Bra gjort av honom verkligen. Jag hoppas att det kan inspirera fler att komma ut och inse att de får bra "respons".
Sen att det rinner floder av dreggel när man ser honom är ju inte fel heller :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0