Toppentuppendag

Jag älskar verkligen att bli väckt av någon som ringer. Och jag älskar att missa saker. Och jag älskar verkligen när folk ringer och väcker mig för att berätta att jag är sen. Not.

Min mobil ringde alltså idag vid typ halv 10. När jag svarade visade det ju sig att det var frisören. Jag hade glömt min klipptid. Jackpot! Men iallafall, fick en ny tid vid halv sex så det var bra. Och sen blev det extra bra när de ringde igen och frågade om jag kunde komma kvart över elva :) Så idag har jag klippt mig. Ser väldigt snäll och flickig ut... well well. Sen lunchade jag med Emma i Åbroparken men orkade bara halva min macka. Den var god iallafall.
Sen hängde vi lite på apoteket och införskaffade saker till helgen :P Typ hostmedicin (säldödare :D) och handsprit. Nice!

Just det, köpte roliga glajjor också - blommiga typ fejk-Ray Bans hahaha xD Ska försöka ta en bild :)
Sen kollade jag och Emma i en Kamasutrabok på biblioteket. Liksom va?  Favoriten var ju lätt "mata påfågeln"..

Nu ligger jag hemma och Godis biter mig i armen. Sötnosen har nyss ätit :)

Peppar imorgon :D

Orkar inte blogga nu haha, ska leka med mitt hår och se om man kan få någon fason på det. Vill ju inte gå runt och se snäll och söt ut ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0