Sammanfattning av Onsdag och Torsdag. HAHA

Oops I did it again...

 Åkte ju upp till Jönköping vid typ tre och mötte upp Papi på a6 (:)). Klackade om mina skor och köpte lite saker. Haha, älskar att Papi och Lance kallade mig för tjejig. Trodde jag inte jag skulle få höra. Å andra sidan, köpte hårspray, depälsifieringsverktyg, smink och strumpbyxor så det kanske inte var så konstigt (illa att jag höll på att stava konstig med å..?) ändå. Var inne på systemet också. Tack Lance :D Sen satte vi oss på piren för att chilla med lite Smirnoff Ice (inte lance då eftersom han körde ^^), cigg och dextrosol. Det var niceprice som 17. Äntligen bra väder liksom!

...sen hamnade vi på Bongo. Åh vad jag har saknat onsdagsbongo. Det är så fint :) Träffade Klavebäckarna, Måns, Knut, Fredrik, Oscar, Elias, Filip, Sebastian och massa annat folk. Trevligt iallafall! Sen gick det utför... efter att det blivit bestämt att jag skulle sova hos Papi för att inte åka hem så tidigt så fick jag för mig att vi skulle sova på hotell i stan istället. "jag betalar, vi sover". Jo men visst, superbra idé haha. Sagt och gjort. Så natten spenderades på Scandic i stan. Mycket trevligt må jag säga :) ...även om det kanske inte blev så mycket just sovet. stackars papilicious!


Vaknade upp alldeles för tidigt idag efter att ha sovit alldeles för lite även denna natt. Precis som resten av veckan haha, det är väl kanske 14-15 timmars sömn på fyra nätter. Tycker nog att det är lite i underkant för att må bra, men men. Jag lever i nuet! Jag har inte tid att sova känns det som. Iallafall, jag och papi masade oss ner till frukosten. Jag försökte äta men det gick inte xD Sen gick Papi till sin buss tjugo i elva kanske. Sen checkade jag ut från hotellet ett tag senare. Man måste ju chilla lite först.. hrm. Sen:
- snabb tur förbi a6
- tåg hem (sooova)
- möta Lance för att få mina (tjejiga) saker jag lämnat i hans bil (lyckades ändå glömma mina skor).
- komma hem, gå upp på rummet, se till att Godis åt
- somna i soffan i världens sämsta ställning vilket har resulterat i att kroppen strejkar (kanske inte bara är därför men ändå haha)
-äta mat (som jag inte fick i mig)
- kolla facebook och bloggar
- äta morotskaka (som jag inte fick i mig)
- lyssna på gamla Britney Spears hits :D
- skriva en "sammanfattning" över dagen(-arna)



Alltså... hon ÄR ju snygg! :)

Nu måste jag sova. Har ju fortfarande ganska mycket sömn att catch up med liksom. Har dock en känsla av att det inte lär bli så mycket av catch up-varan i helgen :P
Imorgon ska jag köra ved åt pappa. Kul... naat! Behöver typ gå upp om 6,5 timmar men det vägrar jag haha..

Äh vem fan bryr sig. Nu lägger jag ner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0