Screw you

Alltså seriöst, jag orkar inte!
Jag är så seg, sugen på te, ont i bröstet och halsen gör ont.
Ligger och lyssnar på Ron Pope, väldigt mysigt. Bara min lilla Godis som fattas :)


Jag just nu. Ofräsch och helt förstörd.

Imorgon (idag egentligen) kan det bli dramadrama och det pallar jag inte med.
Blir såå besviken alltså. Och arg. Fy fan!

Jag är en gående katastof och det känns som om det smittar. Att lära sig av sina misstag? Jo visst, go fuck someone. Det händer inte.. Klart det beror på hur stort misstaget är och vilka konsekvenser det går. Men vissa lär sig aldrig. Vissa vill inte ens lära sig.
På tal om ingenting: jag är väldigt glad att jag inte är beroende av något. Det verkar så himla jobbigt.
På tal om ingenting 2: Jag måste se till att få hem min tröja från Emelie.
På tal om ingenting 3: kärlek. Är det all lies?
På tal om ingenting 4: jag är screwed. totally screwed.


Kommentarer
Irina

ya ya sexy mama! Can I buy you at the fruitmarket? ja ja from Ruscha jaa!

2011-06-19 @ 22:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0