Precis enligt ... vad?

Yes, det blev precis som jag trodde. Visst, det var väl uppenbart från början, men att det skulle hända på dettta sättet? Inte en chans att jag hade gissat på det. Fan.

Jobbet gick iallafall fort och att jag är ledig på fredag gjorde mig glad. Dock, om det finns chans att jobba i helgen gör jag det. Lätt! Tror jag behöver ta avstånd från lite saker ett tag (eller för alltid..).

Och just det, jag trodde att jag var den som svek..? Den alla visste att man inte kan lite på (ja, efter vad som hände). Men du? Ibland är det inte bara jag själv som förvånar mig.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det. det är inte dig jag kommer sakna. sårrybårry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0