På väg till Gbg :D

Sitter på bussen med Emma på väg mot Göteborg, vi är väldigt snygga. Titta bara:



Jag är övertrött (eeh tre timmars sömn sög mer hästkuk än alla zoofiler i världen) men taggar en drink eller 7.. Emma .....peppar föreläsningar om queerlitteratur?!
Just det, neurobiologi också. Jag känner mig lite bögig på det sättet. Emma får vara flatan för hon gillar sådana här seriösa saker (kul att hon sitter jämte mig när jag skriver det här också haha) och jag känner mer att ett glas rosé lockar. Eller en öl (fast det är ju inte så bögigt kanske haha).
Usch vad jag är flummig..

Ska bli massa roligt att träffa Fanny och Betty med. Och min favoritfitta: Lancieboii!
Hoppas någon bög stöter på Lance :P Då ska jag ge honom hans nummer mohaha!

Fy fan vad snygga vi är alltså. blir chockad.



Kommentarer
Ynnaf

Det var massa roligt att träffa dig :D <3

2011-06-05 @ 16:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0