Naiz

Klockan är 04,11 och jag har inte lagt mig än. Och det är bara ungefär 13 timmar sen jag steg upp. Och helst är det bara fem timmar tills jag ska upp igen. Dock lär det inte hända. Kommer inte gå upp vid nio och vara lite aktiv som jag borde. Kommer säkert sova till typ tolv - halv ett och sen vara sur över att jag inte hinner göra något alls innan jobbet. Visst det är ju lätt löst - GÅ UPP BARA. Men då kommer jag vara så trött. Fast det kanske är bättre, och sen gå och lägga sig direkt efter jobber ikväll?! Jo, superbra idé. Men jag vet ju att det inte kommer hända. Men men..
Hur som helst.
Till det som är naiz:

laddade ner Black Swan nu :) Så ska kolla på den antingen imorgon efter jobbet eller någon annan dag. Men så snart som möjligt för både Natalie Portman och Mila Kunis är heta.

Nu MÅSTE jag sova, ska iallafall försöka komma upp till klockan 10-halv 11. Måste gallra i mitt land och städa mitt rum.
Och så får vi se imorgon om det rämnar....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0